کشف ۳۴۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در محور بم به کرمان

کشف ۳۴۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در محور بم به کرمان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از کشف ۳۴۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه از یک کامیون باری در محور بم به کرمان خبر داد.

کشف ۳۴۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در محور بم به کرمانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما بهنام جعفری زاده اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بم در مسیر این شهرستان به کرمان به یک دستگاه کامیون باری مشکوک می‌شوند و جهت بازرسی به پارکینگ حاشیه جاده منتقل می‌شود.

وی ادامه داد:در این حین راننده قصد فرار داشته است که با هوشیاری ماموران از فرار وی جلوگیری می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم با بیان اینکه متهم ساکن یکی از استان‌های غربی کشور است و قصد انتقال این مواد را به مرکز کشور داشته است، گفت: ارزش ریالی مواد مکشوفه بالغ بر ۴۴۰ میلیارد ریال است.

وی اظهار کرد: پرونده به شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب بم ارجاع شده و متهم به اتهام حمل ۳۴۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه تفهیم اتهام شده و با صدور قرار بازداشت موقت به زندان معرفی و تحقیقات در حال انجام است.

جعفری زاده خاطر نشان کرد: برخی افراد به منظور تحصیل درآمد نامشروع، نظم و امنیت جامعه را در معرض مخاطره قرار می‌دهند که علاوه بر برخورد قاطع قضایی، شناسایی و ضبط کلیه اموالی که از آن جرم بدست آورده اند نیز در دستور کار است.

وی هشدار داد: دادستانی اجازه نخواهد داد عناصر ناامنی نظم وامنیت جامعه را به مخاطره بیاندازند و با سوداگران مرگ با قاطعیت برخورد قضایی خواهد شد.



۳۴۰ کیلوگرم شیشه در محور بم به کرمان کشف شد - ایرنا

۳۴۰ کیلوگرم شیشه در محور بم به کرمان کشف شد - ایرنا

کشف محموله ۴۴۰ میلیاردی شیشه در محور
منبع خبر : iribnews.ir